Klachten

Een klacht over ons?

Het kan altijd voorkomen dat iets niet gaat zoals gepland of gewenst. Dat is natuurlijk vervelend. We willen je vragen om klachten eerst aan ons kenbaar te maken. Je kunt ons mailen via info@deurmataanhuis.nl, bellen op telefoonnummer 038- 303 16 29, of het contactformulier invullen. Mochten wij niet tot een passende oplossing komen, dan is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur; https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te melden via dit platform van de Europese Unie.

De waardering van www.deurmataanhuis.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 400 reviews.

Voer een zoekopdracht in

Wanneer heb je een snijmes nodig?

Het Deurmataanhuis snijmes gebruik je om dat hoekje van de drempel of deurpost uit de mat te snijden zodat de mat perfect in de ruimte ligt waar jij deze bedacht hebt.