Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Garantie

Garantieperiode

De garantie en de garantieperiode zijn volgens de wet en de Algemene Voorwaarden van WebwinkelKeur vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf het de datum waarop je je deurmat hebt gekocht.

We gaan natuurlijk zo zorgvuldig mogelijk om met je bestelling. Toch kan het gebeuren dat je product beschadigd raakt tijdens de verzending. We willen je vragen in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via ons contactformulier, of via info@deurmataanhuis.nl. Vermeld bij je melding altijd je gegevens en het ordernummer voor een snelle afhandeling. Wij doen er vervolgens alles aan om samen met jou tot een passende oplossing te komen.

Garantievoorwaarden

Natuurlijk staan wij garant voor onze producten, maar wij kunnen geen garantie geven als er sprake is van:

  • Normale slijtage;
  • Opzettelijke beschadiging of nalatigheid;
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen zoals die omschreven staat in de Algemene Voorwaarden. Als je nog vragen hebt over de garantie of de garantieperiode, neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier of via info@deurmataanhuis.nl. Wil je ons liever telefonisch spreken? Neem dan contact op via 038 303 16 29.

 

De waardering van www.deurmataanhuis.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 9706 reviews.

Wanneer heb je een snijmes nodig?

Het Deurmataanhuis snijmes gebruik je om dat hoekje van de drempel of deurpost uit de mat te snijden zodat de mat perfect in de ruimte ligt waar jij deze bedacht hebt.