Zit er garantie op mijn deurmat?
Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de Algemene Voorwaarden van WebwinkelKeur vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. Je kunt hier meer over lezen op de pagina Garantie.
Kan ik mijn deurmat op maat of bedrukte deurmat retour zenden?
In het geval van op maat gemaakte deurmatten en logomatten is het niet mogelijk om deze retourneren. Je kunt hier meer over lezen op de pagina retourneren.
Kan ik mijn pasklare deurmat retour zenden?
Het is mogelijk om je pasklare deurmat te retourneren. Dit is echter alleen mogelijk wanneer je de mat van tevoren bij ons hebt aangemeld via een mailbericht. Meer informatie vind je op de pagina retourneren.
Ontvang ik een Track & Trace code van mijn bestelling?
Je kunt de verzending van je deurmat volgen via de tracking informatie die je ontvangt van de transporteur. Wij werken samen met betrouwbare transporteurs als Transmission, DPD en UPS.
Wat zijn mijn verzendkosten?
Voor bestellingen via onze webshop worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Wij sturen jouw deurmat dus gratis naar je op, ongeacht de prijs.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Onze matten worden normaal gesproken binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Mocht de levertijd onverhoopt afwijken dan informeren we je hier tijdig over.
Ik ben mijn inloggegevens kwijt
Kan gebeuren natuurlijk, maar geen nood! We lossen het samen op. Ben je je wachtwoord vergeten? Geef op de inlogpagina aan ‘wachtwoord vergeten’ en we sturen je een link, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Je gebruikersnaam kun je terugvinden in de e-mailbevestiging die we je gestuurd hebben ter bevestiging van je account.
Wat zijn de voordelen van een account aanmaken?
Bij het plaatsen van een bestelling ben je niet verplicht een account aan te maken, maar het geeft je wel een aantal voordelen: Bestellen gaat sneller, omdat de ingevulde gegevens opgeslagen worden. Gegevens hoeven dus niet nog een keer ingevuld te worden. Je kunt je bestelhistorie bekijken in je account. Je kunt je factuur als […]
Hoe maak ik een account aan?
Een account aanmaken gaat heel eenvoudig. Als je voor het eerst bij ons bestelt kun je er tijdens het afrekenen voor kiezen om een account aan te maken. Bij een volgende bestelling log je in met het e-mailadres dat je hebt doorgegeven en je wachtwoord.
Kan ik achteraf betalen?
Het is mogelijk om je bestelling achteraf te betalen met Klarna.
Kan ik veilig en betrouwbaar winkelen bij Deurmataanhuis.nl?
Deurmataanhuis.nl is geregistreerd bij WebwinkelKeur en Google Safe Browsing. Beide registraties geven aan dat we veilig en betrouwbaar zijn. Hierdoor kun je op een veilige manier jouw betaling doen en dus jouw deurmat aanschaffen. Als je vragen hebt over deze labels, kun je op de website aan de linkerkant meer hierover vinden. Nog steeds vragen? […]
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Wanneer je een bestelling bij ons geplaatst hebt en deze achteraf nog wilt wijzigen, is dit in sommige gevallen mogelijk. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en wij doen ons uiterste best om je bestelling nog aan te passen. Mocht je bestelling al verzonden zijn, dan is het aanpassen van de order […]
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee, dit is niet verplicht. Je kan een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Een account is echter wel handig om een volgende keer sneller te kunnen bestellen.
Is een opvulmat of ondermat altijd nodig onder mijn deurmat?
Een opvulmat is niet altijd nodig. Een opvulmat is alleen nodig als de mat in een uitsparing in de vloer komt te liggen die dieper is dan de dikte van de mat die je hebt uitgezocht. Heb je bijvoorbeeld een mat uitgezocht met een dikte van 9mm, maar is de uitsparing 15mm diep, dan is […]
Zit er verschil tussen de lengte- en breedte van de deurmatten?
Je kunt onze matten zowel in de lengte als in de breedte neerleggen. Hier zit geen verschil in.
Hoe kan ik mijn deurmat het beste reinigen?
Je kunt je deurmat eenvoudig reinigen. Door regelmatig te stofzuigen verwijder je losliggend vuil. Vlekken kun je verwijderen met lauwwarm water met groene zeep. Sommige deurmatten mag je ook met de wasmachine reinigen. Lees er meer over in ons blog over het onderhouden van je deurmat.
Wanneer is mijn deurmat aan vervanging toe?
Het is goed om je deurmat na enige tijd te vervangen. Wanneer dat is hangt onder andere af van de kwaliteit van je deurmat en de intensiteit waarmee ‘ie gebruikt wordt. Loslatende vezels en veeg- en loopplekken in de mat zijn vaak tekenen dat het tijd is de deurmat te vervangen. Gebruik anders onze handige […]
Wat is het verschil tussen een droogloopmat en een schoonloopmat?
De benaming van de matten geeft aan waar de focus van het product op ligt. Bij droogloopmatten is dit het drogen van de zolen en bij schoonloopmatten het schoonmaken. In ons assortiment bieden we overigens ook matten aan die zowel uitstekend drooglopen als schoonlopen. Middels de groene plusjes laten we per product zien hoe goed […]
Kan ik mijn mat zelf bijsnijden?
Een deurmat is zelf bij te snijden, zonder dat hij gaat rafelen. Dit kun je eenvoudig doen met een scherp snijmes, die je mee kunt bestellen met je deurmat. We schreven er ook een blog over: https://deurmataanhuis.nl/je-deurmat-op-maat-eenvoudig-bijsnijden/ Heb je advies nodig over het bijsnijden? Neem dan gerust contact met ons op via 038 303 16 […]
Wat is een deurmat op maat?
Een deurmat op maat is een mat waarbij zowel de lengte als breedte opgegeven kunnen worden. We snijden of produceren de mat vervolgens exact op de opgegeven afmetingen. Bij sommige producten kan de uiteindelijke afmeting afwijken. Wanneer dit het geval is wordt dit duidelijk op de product pagina vermeld. Onze maatwerk matten vindt u onder […]